VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
Provozovatel:
Profitko group s.r.o.
IČ: 04724658
se sídlem Liberec, Krátká 905/4, PSČ 460 07
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem, oddíl C, vložka 36866
Provozovna:
Profitko Training Center
Liberec, Krátká 905/4, PSČ 460 07
1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1 Společnost. Předmětem těchto všeobecných obchodních podmínek (dále jen „VOP”) je úprava vzájemných práv a povinností mezi společností Profitko Group s.r.o., IČ: 04724658, se sídlem Liberec, Krátká 905/4, PSČ 460 07 (dále jen „Společnost”) a fyzickou osobou využívající služeb Profitko Training Center na adrese Liberec, Krátká 905/4, PSČ 460 07 (dále jen „PFTC”).
1.2 PFTC a Klient. PFTC není právnickou osobou, nedochází ke vzniku občanského sdružení, spolku ani žádné formy spoluvlastnictví majetku mezi osobou čerpající služby poskytované ze strany PFTC (dále jen „Klient”) a Společností. Členství v PFTC slouží pouze k poskytování služeb Klientů a Klienti jsou ve stanoveném rozsahu oprávněni využívat jednotlivých zařízení PFTC.
1.3 Služby poskytované PFTC. Službami poskytovanými PFTC se rozumí poskytování prostorů a zařízení pro cvičení, organizování různých druhů cvičení a jiných sportovních aktivit včetně zajištění instruktorů pro tyto aktivity a poskytování nejrůznějších dalších placených služeb, jako jsou například zajištění osobního trenéra, apod. Tento výčet služeb není úplný a záleží zcela na uvážení Společnosti. Služby jsou většinou poskytovány v PFTC, ale mohou být poskytovány i na jiném místě.
1.4 Závaznost VOP. Tyto VOP jsou závazné pro veškeré osoby, které využily, či mají v úmyslu využít služeb PFTC, a přiměřeně i pro osoby toliko vstupující do PFTC nebo se tam zdržující.
2. TRÉNINKY
2.1 Tréninky. PFTC poskytuje služby zejména prostřednictvím vedených skupinových cvičení, soukromých tréninků, teambuldingů, seminářů, programingu a open tréninků (dále jen „Tréninky“).
2.2 Rozvržení Tréninků. Druhy jednotlivých Tréninků a jejich časové rozložení v jednotlivých týdnech určuje Společnost, jejich aktuální týdenní rozvržení je k dispozici v rezervačním systému PFTC.
2.3 Náplň Tréninků. Náplň jednotlivých tréninků určuje Společnost, resp. osoba pověřená Společností k vedení příslušného Tréninku.
2.4 Zvláštní podmínky účasti. Společnost si může stanovit určité podmínky pro účast na Trénincích, a to zejména s ohledem na obtížnost určitých konkrétních Tréninků. Pokud Klient tyto podmínky nesplňuje, je Společnost, resp. osoba pověřená Společností k vedení příslušného Tréninku, oprávněna takovému Klientovi neumožnit účast na Tréninku, a to bez náhrady.
2.5 Kapacita Tréninků. Společnost si může stanovit i maximální kapacitu konkrétních Tréninků, kterou jsou Klienti povinni respektovat.
2.6 Účast na Trénincích. Účast na Trénincích je Klientům umožněna na základě některé z těchto skutečností:
(i) zakoupení některého ze vstupových balíčků (viz článek 3. níže)
(ii) zakoupení jednorázového vstupu na konkrétním Tréninku (viz článek 4. níže)
(iii) zakoupení all inclusive balíčku (viz článek 3. níže)
V jiných případech, pokud není dohodnuto se Společností jinak, není účast na Trénincích možná.
2.7 Rezervace Tréninků. Účast na konkrétních Trénincích si Klient závazným způsobem rezervuje prostřednictvím rezervačního systému spolupracujícího s PFTC (dále jen „Rezervační systém“).
2.8 Zrušení rezervace Tréninků. V případě, že si Klient rezervoval Rezervačního systému účast na konkrétním Tréninku, a je mu známo, že se tohoto Tréninku nemůže zúčastnit, je povinen se z takto sjednaného Tréninku odhlásit (zrušit rezervaci). Odhlášení probíhá prostřednictvím Rezervačního systému. V případě, vstupového balíčku a jednorázového vstupu se Klientovi odhlášený vstup vrátí, pokud k odhlášení došlo nejméně 6 hodin před začátkem příslušného skupinového Tréninku a v případě soukromého tréninku je odhlášení vstupu možné nejméně 24 hodin před samotným tréninkem. Svévolné neodhlášení se z Tréninku se považuje za závažné porušení povinností Klienta, a pokud by k tomuto došlo opakovaně, je Společnost oprávněna učinit jedno nebo více z těchto opatření:
a) omezit takovému Klientovi vstup do PFTC
b) umožnit takovému Klientovi vstup na Tréninky jen na základě členství nebo zakoupené vstupního balíčku, nikoliv na základě jednorázového vstupu
c) požadovat po takovém Klientovi zaplacení smluvní pokuty ve výši 100 % z ceny jednorázového vstupu na příslušný Trénink dle článku 5. těchto VOP. Smluvní pokuta je splatná do 3 dnů ode dne jejího uplatnění u Klienta, a účelem její úhrady je nahrazení ztráty Společnosti z důvodu neobsazeného místa na příslušném Tréninku.
2.9 Open trénink. Pro účast na open tréninku je klient povinen vytvořit si zákaznický účet v rezervačním systému, zakoupení permanentky a přihlášení se na lekci: newbeopen. Po splnění těchto podmínek, je klient povinen se dostavit se do PFTC k seznámení se a podepsání podmínek fungování v rámci open tréninků v prostorách PFCT.
2.10 Soukromý trénink. PFCT nabízí v rámci svých služeb i soukromý trénink, vedené vyškolenými trenéry. V případě zájmu klienta o soukromý trénink, je klient povinen si takový trénink domluvit předem s PFCT. Soukromý trénink je služba poskytovaná PFCT a hrazená nad rámec vstupových balíčků.
3. VSTUPOVÉ BALÍČKY
3.1 Vstupové balíčky. Účast na Trénincích je možná i pro Klienty, kteří mají zakoupen některý ze vstupových balíčků.
3.2 Obsah balíčků. Vstupové balíčky jsou nastaveny tak, aby se vždy jednalo o určitý počet vstupů na Tréninky za určité období, v případě balíčku all inclusive je počet vstupů neomezený. Počet vstupů a délku období určuje Společnost a Klient je oprávněn si vybrat vstupový balíček dle své volby. Rozložení jednotlivých vstupů v rámci daného období si určuje Klient.
3.3 Zakoupení balíčku. Vstupové balíčky si může Klient zakoupit prostřednictvím Rezervačního systému.
3.4 Nevratnost balíčku. Již zakoupená vstupový balíček nelze vrátit.
3.5 Nepřevoditelnost balíčku. Vstupový balíček je osobní a nelze jej převést na jinou osobu, ani se Tréninku uhrazeného vstupovým balíčkem nemůže účastnit jiný Klient než ten, který si vstupový balíček zakoupil.
3.6 Přečerpání balíčku. V případě, kdy Klient vyčerpá v daném období počet vstupů zakoupených v rámci vstupového balíčku, je oprávněn se dalších Tréninků zúčastnit na základě jednorázového vstupu na konkrétní Trénink. Společnost je oprávněna pro tyto případy určit výhodnější cenu jednorázového vstupu oproti takovému vstupu dle článku 4. těchto VOP, a to až na dobu trvání zakoupeného balíčku.
3.7 Multisport karta. V případě, že je klient držitelem platné multisport karty, je povinen jí před každým tréninkem, jež se účastní, poskytnout PFCT k načtení. V případě, že se klient účastní open tréninku, je povinen si multisport kartu načíst sám při vstupu do PFCT.
4. JEDNORÁZOVÝ VSTUP
4.1 Jednorázový vstup. Účast na Trénincích a open tréninku je možná i pro Klienty, kteří mají zakoupen jednorázový vstup.
4.2 Zakoupení jednorázového vstupu. Jednorázový vstup si může Klient zakoupit prostřednictvím Rezervačního systému, a to na konkrétní vypsaný Trénink.
4.3 Nepřevoditelnost jednorázového vstupu. Zakoupený jednorázový vstup je osobní a nelze jej převést na jinou osobu, ani se Tréninku uhrazeného jednorázovým vstupem nemůže účastnit jiný Klient než ten, který si jednorázový vstup zakoupil.
5. DALŠÍ ČINNOSTI PFTC
5.1 Další služby. Vedle Tréninků poskytuje Společnost prostřednictvím PFTC i tyto služby:
a) publikování odborných článků či videí určených Klientům v rámci PF ACADEMY
b) pořádání odborných PF SEMINÁŘŮ, s tím, že pro Členy vždy bude vypsána výhodnější cena za účast na takovém semináři
c) motivace Klientů v rámci PF VÝZEV vypisovaných PFTC
d) pořádání Tréninků – Mobilita s účastí zdarma pro Členy a Klienty se zakoupeným vstupním balíčkem
e) pořádání individuálních Tréninků pro jednotlivé Klienty či skupiny Klientů, a to za individuálně dohodnutých podmínek
f) vytváření progamingu pro klienty i neklienty PFTC.
5.2 Výčet dalších služeb. Výčet dalších služeb dle bodu 5.1 těchto VOP není úplný a konečný, a PFTC je oprávněno poskytovat i další služby dle svého uvážení.
5.3 Zakoupení dalších služeb. Další služby je možno zakoupit přímo u Společnosti, popř. i prostřednictvím Rezervačního systému, pokud to bude umožněno.
6. PROVOZNÍ ŘÁD
6.1 Provozní řád. Bližší podmínky účasti na Trénincích a vstupu a pobytu v PFTC určuje provozní řád, který je nedílnou součástí těchto VOP (dále jen „Provozní řád“).
6.2 Závaznost pro Klienty. Každý Klient je povinen dodržovat Provozní řád.
6.3 Závaznost pro další osoby. Provozní řád je povinna přiměřeným způsobem dodržovat i každá jiná osoba vstupující nebo se nacházející v PFTC.
6.4 PF RULES. Provozní podmínky, určené PFCT, které jsou závazné pro všechny klienty, kteří využívají službu open tréninku.
6.5 Sankce. V případě porušení Provozního řádu, pokud v něm není stanoveno jinak, je Společnost, resp. osoba pověřená Společností k vedení příslušného Tréninku či jiné akce pořádné ze strany PFTC, oprávněna učinit následující opatření:
(i) nevpustit porušující osobu do PFTC nebo ji odtamtud vykázat
(ii) neumožnit porušující osobě účast na Tréninku či jiné akci pořádné ze strany PFTC nebo ji z takového Tréninku či akce vykázat
(iii) v případě opakovaného nebo zvlášť závažného porušení neumožnit porušující osobě jakýkoliv další vstup do PFTC nebo účast na akcích pořádaných ze strany PFTC.
6.6 Závaznost sankcí. Sankce uložené dle bodu 6.5 těchto VOP jsou Klienti, popř. i jiné osoby vstupující nebo se zdržující v PFTC nebo na akcích pořádaných ze strany PFTC, povinni respektovat.
7. ODPOVĚDNOST SPOLEČNOSTI A KLIENTŮ
7.1 Odpovědnost Společnosti. Společnost odpovídá za škodu na majetku či zdraví Klientů v případě, že škoda vznikla zaviněným (ve formě úmyslu nebo hrubé nedbalosti) porušením povinností Společnosti, či jejích pracovníků a je přímým a jednoznačným důsledkem takového porušení.
7.2 Odpovědnost Klienta. Klient odpovídá Společnosti za škodu, kterou způsobí Společnosti porušením svých zákonných či smluvních povinností vyplývajících z těchto VOP, či Provozního řádu.
7.3 Odkládání věcí. Pro odkládání věcí (kromě peněz a dalších cenností) Klientů jsou určeny výhradně šatní skřínky. Klient je odpovědný za bezpečné uzamknutí své šatní skřínky a uschování a opatrování klíčku. Nebude-li skřínka uzamčena a/nebo Klient nebude dostatečně opatrovat klíček od zamknuté skříňky, neodpovídá Společnost za škodu na věcech v ní odložených. V případě ztracení klíče od skříňky, zaviněné klientem, je klient povinen zaplatit poplatek 100 kč PFTC.
7.4 Odkládání peněz a cenností. Peníze a další cennosti nesmí být ponechávány v šatních skřínkách a musí být uloženy na recepci PFTC. Společnost neodpovídá za peníze nebo další cennosti, které nebudou uloženy na recepci PFTC.
7.5 Pokyny a nezbytná opatrnost. Člen je povinen se při využívání služeb PFTC řídit pokyny Společnosti a instruktorů, či jiných osob poskytující služby Klientům jménem Společnosti. V případě, že Klient zjistí, že jeho zdravotní stav neumožňuje pokračování ve využívání služeb, nebo takovéto pokračování by mohlo ohrozit jeho zdravotní stav, je povinen toto okamžitě oznámit Společnosti či jejím zástupcům (instruktorům) a ihned ukončit využívání služeb či ostatní sportovní aktivity. Společnost není odpovědná za jakékoliv škody na zdraví či majetku, které mohou Klientovi vzniknout v důsledku nedodržení tohoto postupu, či pokynů Společnosti či instruktorů. Společnost není dále odpovědná za jakékoliv škody na zdraví či majetku, které si Klient způsobí úmyslně, z nedbalosti, neopatrnosti, či přeceněním jeho fyzické kondice.
7.6 Reklamace služeb. V případě, že Klient bude mít za to, že některá ze služeb mu byla poskytnuta vadně, je povinen to Společnosti oznámit bezodkladně, nejpozději však následující den poté, kdy mělo k vadnému plnění dojít (dále jen „Reklamace“). Na pozdější Reklamace nebude brán zřetel. Společnost Reklamaci přezkoumá a o výsledku Klienta vyrozumí do 30 dnů ode dne podání Reklamace. Uzná-li Společnost, že Reklamace byla oprávněná, nabídne Klientovi náhradní čerpání vadně poskytnuté služby nebo jiné služby z těch, které jsou Klientům aktuálně poskytovány.
8. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
8.1 Zpracování osobních údajů. Společnost coby správce a zpracovatel zpracovává osobní údaje v nezbytném rozsahu za účelem řádného poskytování služeb Klientům a zasílání obchodních sdělení dle článku 9. těchto VOP, a to po dobu poskytování těchto služeb, jakož i po dobu dalších 3 následujících let. Klient započetím čerpání služeb potvrzuje, že byl poučen o jeho právu na přístup ke zpracovávaným osobním údajům, jejich opravu, výmaz či přenositelnost, jakož i o právu námitky proti zpracování dle nařízení (EU) 2016/679 a o právu podat stížnost u dozorového orgánu, kterým je Úřad pro ochranu osobních údajů.
8.2 Souhlas se zpracováním osobních údajů. Klient uděluje PFTC souhlas se zpracováním osobních údajů vytvořením zákaznického účtu v rezervačním systému a využíváním služeb poskytovaných v PFCT. Klient má právo tento souhlas kdykoliv písemné odvolat, avšak v případě odvolání tohoto souhlasu bere klient na vědomí, že mu může být PFCT odmítnuto poskytovat další služby, pro jejichž řádné poskytování jsou jeho osobní údaje nezbytné.
8.3 Předávání osobních údajů. Veškeré údaje získané od členů jsou užívány pro vnitřní potřebu Společnosti a nejsou poskytovány třetím osobám. Výjimku představují případní externí dodavatelé služeb, kterým jsou osobní údaje Klientů předávány v minimálním rozsahu, nutném pro poskytnutí dané služby, a třetí subjekty, kterým jsou osobní údaje předávány za účelem vymáhání pohledávek Společnosti vůči Klientům, či právní zástupci Společnosti zastupující Společnost v jednání, či před soudy ohledně nároků Společnosti z těchto VOP. Společnost je oprávněna v souvislosti s vymáháním dlužných pohledávek předat třetím osobám veškeré potřebné údaje a zajistit vymáhání pohledávek jejich prostřednictvím, popř. tyto pohledávky třetím osobám postoupit.
8.4 Ochrana v rámci Rezervačního systému. Ochrana osobních údajů v rámci Rezervačního systému je zajištěna ze strany provozovatele Rezervačního systému.
8.5 Monitorování prostor. Klient bere na vědomí, že prostory PFTC, mimo šaten, sprch a sociálních zařízení, mohou být snímány průmyslovou kamerou za účelem ochrany majetku Společnosti a zdraví osob.
8.6 Užití fotografií a videozáznamů. Klient svoji účastí na tréninku nebo na jakékoliv jiné službě poskytované ze strany PFTC dává výslovný souhlas s tím, aby byly fotografie nebo videozáznamy zde pořízené přiměřeně použity ze strany PFTC k reklamním a marketingovým účelům. Tento souhlas je Klient oprávněn kdykoliv písemně odvolat.
9. ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ
9.1 Zasílání obchodních sdělení. Klient čerpáním služeb ze strany PFTC tímto dává Společnosti dobrovolně souhlas, aby mu v budoucnu s využitím jeho e-mailové adresy zasílala všechny formy obchodních sdělení a reklamy. Klient je kdykoliv oprávněn takovýto souhlas odmítnout, a to buď odesláním odpovědi na doručený e-mail s obchodním sdělením, nebo písemně na adresu sídla Společnosti.
10. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
10.1 Změna údajů. Klient je povinen oznamovat Společnosti jakoukoli změnu osobních a kontaktních údajů dříve sdělených Společnosti, a to bez zbytečného odkladu poté, co k této změně došlo.
10.2 Elektronická komunikace. Společnost zasílá Klientovi veškeré písemnosti elektronicky na sdělenou e-mailovou adresu Klienta. Klient zasílá veškeré písemnosti elektronicky na e-mailovou adresu Společnosti uvedenou na jejích internetových stránkách.
10.3 Změny služeb. Společnost je oprávněna kdykoliv přechodně či trvale změnit rozsah služeb či vybavení PFTC, či adresu PFTC bez vlivu na existenci ostatních práva a povinností na straně Klienta i Společnosti.
10.4 Změna VOP a Provozního řádu. Společnost je oprávněna kdykoliv jednostranně změnit tyto VOP a Provozní řád, včetně jejich příloh. O změně VOP a Provozního řádu je Společnost povinna Klienta přiměřeným způsobem informovat. Nové znění VOP a Provozního řádu je pro Klienta závazné, a to ode dne jejich účinnosti. Aktuální znění VOP a Provozního řádu je vždy k dispozici na internetových stránkách Společnosti.
10.5 Salvatorní klauzule. Případná neplatnost, nicotnost nebo neúčinnost některého ustanovení těchto VOP se netýká platnosti a účinnosti ostatních ustanovení.
10.6 Právní režim. Ve věcech výslovně neupravených těmito VOP se vzájemná práva a povinnosti smluvních stran řídí přiměřeně právním řádem České republiky. Strany se dohodly, že na právní vztahy založené Smlouvou se nepoužijí ustanovení § 1764 – 1766, §§ 1793 – 1795, § 2000, § 2002 a § 2050 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Obchodní zvyklosti nemají přednost před těmito VOP a ustanoveními zákona.
10.7 Platnost a účinnost. Tyto VOP jsou platné a účinné ode dne 1. 1. 2019.
za Společnost
Michal Štěpánek, jednatel
Naše zásady o zpracování osobních údajů
1. Doba uchování osobních údajů a přezkoumání uložených údajů
Osobní údaje budou uchovávány po dobu nezbytně nutnou k naplnění účelu jejich zpracování, nejdéle však po dobu 5 let od posledního kontaktu se subjektem údajů, pokud právní předpis nestanoví jinak. Po uplynutí této doby budou osobní údaje pravidelně přezkoumávány a v případě, že již nebudou potřebné, budou bezpečně zlikvidovány.
2. Rozsah a účel zpracování osobních údajů
Rozsah zpracování zahrnuje následující osobní údaje:
Jméno
Příjmení
E-mail
Telefonní číslo
Účel zpracování:
Marketingové aktivity
Vyřízení objednávek
Poskytování zákaznické podpory
Zlepšování našich služeb a produktů
Informování o novinkách a speciálních nabídkách
3. Důvod pro zpracování a konkrétní zpracovatelé
Osobní údaje jsou zpracovávány na základě oprávněného zájmu správce (např. přímý marketing) nebo na základě souhlasu subjektu údajů (např. zasílání newsletterů).
Konkrétní zpracovatelé, kteří mohou mít k údajům přístup:
Ecomail.cz (zpracovatel hromadného emailingu)